Things Badly Begun
S3, E2: Tommy blackmails Mayor Panzarella into supporting the waterfront development but runs into opposition from a community group organised by Michael. Freddi Cork is forced to take a legitimate job as a car salesman, Eileen's pregnancy costs her a chance to advance, and Declan begins his investigation into statehouse corruption as the disappearance of Federal Attorney Franklin draws attention away from his efforts.