Thirty-Eight Snub
S4, E2: Walt (Bryan Cranston) prepares his defense against Gus as Jesse copes by reviving his friendship with Badger and Skinny Pete. Meanwhile, as Skyler (Anna Gunn) hatches a scheme of her own, her sister Marie (Betsy Brandt) struggles to deal with Hank's (Dean Norris) deep depression.