This Bird Has Flown
S4, E4: Raylan (Timothy Olyphant) enlists Rachel (Erica Tazel) in his pursuit of Lindsey (Jenn Lyon) and her jealous ex-husband (guest star Robert Baker). Boyd (Walton Goggins) looks to keep Ellen May (Abby Miller) from ever talking about the crimes she’s witnessed.