This Has Been Such An Amazing Experience
S3, E11: Wendy of the Rich Dicks decides to get a bris so he can convert to Judaism; PubLIZity plans Wendy's elaborate Bris Mitzvah; the Too Much Tuna guys pull an amazing final prank.