This One's For Jack
S3, E16: Hank and Jill are reeling from Jack's death, but because he stipulated in his will that he did not want a funeral, they struggle to say their goodbyes. Claudette wants her cousin Boris to invest in her medical company and seeks out Evan as an ally, persuading him to use one of her products on a patient, but his decision jeopardises the future of HankMed.