Thomas Shaw
S1, E9: After confirming Hector's identity as Shaw, Daniel still faces various obstacles in turning him over to the Germans; Frost remains a fugitive, Kirsch continues to trail the rendition; Valerie pursues her suspicions about Robert's loyalties.