Thorax, Thrombosis, and Threesomes
S1, E18: Brilliant private pathologist Dr Beaumont Rosewood uses his sophisticated lab to perform autopsies for the Miami Police Department, uncovering clues its staff couldn't see. Rosewood's partner-in-crime is tough-as-nails Detective Villa.