Three Dinners
S5, E13: Phil and Claire take Haley out to dinner to discuss her future, but Haley manages to turn the tables. Elsewhere, Jay’s friend Shorty and wife Darlene are back visiting, and they have some news that doesn’t sit well with Jay. And, Mitch and Cam decide to have a nice, romantic dinner date where they don’t talk about the wedding or about Lily, which then leads to a lot of awkward silences.