Three Legged Race
S6, E23: In the annual three-legged race in Pontypandy Fireman Sam is partnered with a less-than-confident Dilys Price. Norman Price tries to cheat but then hurts his leg. Fireman Sam and Tom Thomas come to the rescue in the helicopter.