Ties That Bind
S1, E8: When Nora encounters a close relative (guest star ALYSSA DIAZ), she must make a difficult choice between family and a promise. Meanwhile, one of the most ruthless members of the Militia is tracking Miles, Charlie and the gang; and General Monroe hands Captain Neville a stern warning.