Til Death Do Us Part
S2, E19: As Eddie and Katherine prepare to renew their vows, Eve goes into labour and everyone rushes to the hospital. Plus, things get serious with Delilah and Miles, while Eddie learns more about his involvement in the mysterious lake accident.