Time After Time
S3, E20: Izzie faces her past and finds comfort in George, while Alex becomes more attached to Jane Doe (Elizabeth Reaser), Meredith and Derek question their own status, and Cristina resolves to fight for her relationship with Burke -- despite her past with Colin Marlow (Roger Rees).