Timmy The Robot
S2, E17: Finlay brings his clockwork robot to Nursery, but as he and Timmy play it gets broken. So they make a robot costume for Timmy out of some cardboard boxes, and with Finlay at the controls, Timmy gets a bit carried away and Osbourne has to put a stop to his ‘robot rampage’.