Timmy's Plane
S2, E13: The class are making items out of folded paper, and Timmy is amazed by Finlay’s fantastic paper plane. He tries to copy him, but Timmy’s effort just won’t fly like Finlay’s. Timmy is losing heart, until Finlay’s plane gets stuck in a tree, and Timmy gets a great idea.