To Keep Us Safe
S1, E2: As the shockwave of the plane dissipates, President Martinez's staff must work quickly to assess what happened and how to respond. Director of National Intelligence, Blake Sterling locks down Sophia for interrogation. The conspiracy widens, engulfing FBI Agent Collier and Carter, a mercenary with questionable ties. Meanwhile, a shadowy figure, Thomas, emerges with knowledge of the detainees and their plan.