Dragon Ball Super To the Promised Resort! Vegeta Takes a Family Trip!
S1, E2: Vegeta had promised Trunks to take him to the theme park. In the end, the whole family happily goes on a day trip. But Vegeta isn't so thrilled, he would have preferred to train to keep up with Goku, but he can't break his promise. Meanwhile, Beerus destroys another planet.