Witches of East End Today I Am a Witch
S1, E3: Ingrid struggles with the consequences of a spell; Joanna tries to discover who might be responsible for framing her; Wendy teaches Ingrid and Freya how to use their powers; Freya gets a new co-worker at the bar.