Toil and Trouble
S1, E5: When the Mayor of Arden is discovered murdered in his isolated cottage suspicion falls on local criminal, Billy the Brick Porters, but he's nowhere to be found. DI Marlowe is straight on to Frank's case: she knows Frank and Billy have history - where would he go to hide out?