Help! I Wrecked My House Toilet Is Still In The Hallway
S1, E6: Armed with some previous construction experience, a man convinced his partner he could tackle their remodeling projects. Three months later the work is not complete. Jasmine rescues them by finishing their bathroom and updating their kitchen.