Knight Squad Tonight, Two Knight
S1, E6: On the eve of Ciara's sister's return from the battlefield, Sir Gareth binds the feuding Arc and Ciara with magical friendship bracelets, from which they can only be released by demonstrating sincere kindness toward each other.