Andy's Baby Animals Too Hot Too Cold
S1, E3: Andy Day looks at a selection of baby animals as they learn how to warm up and cool down. King penguins huddle together for warmth and take a mud bath to cool down, and the Japanese macaque uses hot springs to stay warm in the snowy winter.