Topless into the Spring
S1, E1: 2014 sees the launch of the new Audi A3 convertible. For the first time ever, the open model isn't based on the hatchback, but on the sedan. Perfect Ride discusses the differences between the generations as well as the ad- and disadvantages of the new A3 convertible. Plus: The Jaguar F-Type is the latest sports car from the UK. The big cat poaches in the territory of the Porsche 911 Carrera.