Tracks & Troubles
S2, E17: Jimmy signs his daughter, Kira, as the newest recording artist to his label. When Kira has her first performance, she wants to sing one of Ally's songs, but Ally wants to sing it herself, and Austin accidentally records over one of Kira's demos.