Trainer Wreck
S2, E11: After Vanessa asks Kevin to help her get a date with a handsome personal trainer, Alejandro, she gets frustrated when Kevin starts training with him instead. Also, Chale reluctantly takes advice from Kyle when the health inspector stops by Enzo's.