Traveler
S7, E14: Clark is kidnapped by a mysterious team of mercenaries, and when Chloe and Lana go to Lionel for help, he expresses his suspicions that Lex is responsible. Chloe and Lana then convince Kara to go with them to the Fortress to ask Jor-El to restore Kara's memory because she's the only person who can rescue Clark.