Trentina
S5, E16: Trentina: Eddie learns that his secret admirer is Trent's sister Tina. Trent warns him to stay away from his sister, not for her protection but for Eddie's. Louis is proud that Cattleman's has earned the Golden Prune award from a retiree publication. (S5, E16)