Trespassers
S5, E2: Gordon and Bullock investigate a location where several kids have been kidnapped, and Barbara proves to be an unlikely ally to Gordon. Meanwhile, Bruce looks into an alleged witch with healing powers for Selina, and Nygma deals with his demons.