Murder She Wrote Trevor Hudson's Legacy
S5, E18: A famous writer's memoirs are about to be published, shortly after his death. However, the editor admits to Jessica that the book is largely fiction, constructed by him around the rambling notes of the dying man. Then, the editor is found dead.