Trial and Error
S8, E14: Kevin finally deciphers the God tablet and figures out how to close the gates of Hell. He tells Sam and Dean that, according to the tablet, one person must face a series of three tests designed by God. The first one – kill a hellhound! Sam and Dean argue over who should complete the trials.