Tried and True
S2, E6: Lois tells Clark that she and Chrissy plan to do a deeper dive into the Inverse Society; Lana and Sarah try to comfort each other after the fallout at Sarah's quinceañera; Jordan notices something suspicious in Jonathan's book bag.