Trio
S4, E16: Col Samantha Carter joins Dr McKay and Dr Keller on a mission to convince the inhabitants of an off-world village, rocked by frequent tremors, to move to a more stable part of the continent. En route to the village, McKay plunges into a sinkhole, falling 20 feet to the bottom of a large subterranean chamber. Keller and McKay also drop out of sight. They must all escape from the mining facility they fell into.