Trouble Brewing
S18, E2: The chefs enter the kitchen to find Padma and seven hungry all-star chefs -- Amar Santana, Melissa King, Kwame Onwuachi, Dale Talde, Gregory Gourdet, Carrie Baird and Richard Blais -- and find they have 30 minutes to serve eight plates of breakfast.