Dawson's Creek True Love
S3, E23: After an emotional day filled with love, tears and wedding vows, Joey ultimately must choose between her love for Dawson and her new feelings for Pacey. Across town, Grams talks about love and regret with Jen, while Jack and Andie make a decision to drive all night so that Jen can see Henry one last time.