Truth and Consequences
S4, E3: As Raylan (Timothy Olyphant) discovers some disturbing truths about his girlfriend Lindsey (guest star Jenn Lyon) and her violent ex-husband, Boyd (Walton Goggins) looks to convince a snake-handling preacher and his sister to leave Harlan.