Truth Be Told
S1, E17: After reconnecting on Facebook, Phil invites his old high school girlfriend (guest star Judy Greer) to drop by the house, but this friendly visit quickly turns into trouble. Meanwhile Jay accidentally kills Manny's beloved pet turtle, then goes to extremes to cover his tracks, and an overworked Mitchell finally stands up to his boss.