Tuckered Boys
S1, E44: Jeff is all set to go to bed so he can wake up for the early morning meteor shower when Clarence suggests the unthinkable: What if they stay up – all night long?! As the boys struggle to stay awake, their reality starts to slip away as sleep-deprivation induced hallucinations play tricks with their heads.