Turn Left
S4, E11: Donna's entire world collapses, but there's no sign of the Doctor. Instead, she finds help from a mysterious blonde woman - a traveller from a parallel universe. But as Donna and Rose Tyler combine forces, are they too late to save the whole of creation from the approaching darkness?