Turtle Hats
S1, E32: While reading a confusing text message in class, Ms. Baker accidentally assigns a weekend project on “turtle hats,” and the kids struggle to figure out exactly what that entails. When presentation time comes, Clarence, Jeff and Sumo are left to improvise their project on the fly!