Life Unexpected Turtle Undefeated
S1, E5: Lux throws a party in Baze's flat in an effort to impress the high school quarterback, Jones and his friends and ease her transition into her new school. Elsewhere, Cate worries that her relationship with Lux will never measure up to the bond Lux has so easily made with Baze.