Two Baptisms and a Pet Psychic
S5, E5: Pauly heads to Jersey for the week, and everyone gets to meet baby Romeo. Angelina needs clarity about her marriage, so she enlists the help of a pet psychic. Meanwhile, The Situation gets ready for his Blessification.