Two Doors
S4, E15: Max formulates a bold plan to help New Amsterdam before it's too late; Reynolds and Fuentes fight over the best way to handle a risky surgery; Wilder asks Dr. Castries for help with a terminal cancer patient; Iggy helps a father and son with trauma.