Two for the Road
S1, E7: Cathy and Sean hit the open road to visit their dad. During the trip, Cathy tells Sean she has cancer. Sean falls apart at the news, so Cathy pretends it was a big joke. Adam gets drunk while under the supervision of Paul. Marlene finds Adam on the front lawn puking. Marlene will keep it a secret, but Adam is in further servitude to her.