Two Monkeys and a Panda
S2, E17: While Claire runs herself ragged trying to play peacemaker with Haley and Alex, Phil sneaks off for a nice relaxing day at the spa. Meanwhile, Gloria is horrified by Jay's morbid plans to purchase two primo side-by-side crypts in preparation of the inevitable future, and Cameron decides he wants to write a book that celebrates the fact that Lily is adopted -- however, during the process he unearths artifacts that are quite disturbing.