Ua 'aihue
S5, E11: When a tourist unknowingly transporting a stolen Van Gogh is murdered, Kono and Chin go undercover into the world of black market art. Meanwhile, McGarrett asks chef Masaharu Morimoto to train Kamekona for a shrimp cook-off.