S6, E20: Carrie learns a few home truths about Aleksandr from his ex-wife. In Manhattan, Samantha loses her sex drive for the first ever time, thanks to the chemotherapy, putting a strain on her relationship with Smith. Meanwhile, Charlotte and Harry are struggling to adopt a baby, and Steve's mum has a stroke. Back in Paris, Carrie wrestles with her feelings for Aleksandr and Big.