S1, E106: Chaos takes hold as Napoleon marches into Moscow and the Rostovs rush to leave the city. As they hurry away, Natasha is astonished to learn the identity of one of her travelling companions and finds she at last has a chance to make amends. Sonya, meanwhile, comes under pressure from the countess to make a great sacrifice for her family.