S6, E26: Pingu wants to trick Pinga into thinking there’s an Abominable Snowman loose in the Antarctic, so he leaves some very big footprints for her to follow. But Pingu doesn’t know that there really is an Abominable Snowman on the prowl, and he too is following Pingu’s prints, looking for a friend!