Baylen Out Loud Uncensored: "I Have News"
S1, E6: After an eventful apartment hunting adventure, Baylen and Colin move in together, but outside forces bring everything to a halt. At Baylen's birthday party, Colin's surprise royally backfires, leaving Baylen wondering if they are on the same page.