Undeck the Halls
S1, E10: Christmas is in full swing at the Dunphy house until the kids get in some trouble and Phil and Claire threaten to take away Christmas until one of them fesses up. Meanwhile, Jay struggles with wanting to stick to his holiday traditions while Gloria and Manny want to incorporate some of their Colombian practices, and Mitchell and Cameron take Lily to the mall for her first picture with Santa -- but end up with a disgruntled mall Santa on their hands.