Undefeated
S1, E10: An undefeated lawyer's shady tactics keep him one step ahead of Harvey, who must decide if he's willing to compromise his ethics to win the case. Meanwhile, Mike must defend Rachel from accusations of treason. Eric Close, Vincent Laresca, Julie Ann Emery and Pooch Hall guest star.